Helpdesk
PERSOONLIJKE HOTLINE & HELPDESK
Wij begrijpen dat niemand graag wordt geholpen door een automatisch antwoordapparaat, en uw klanten ook niet. Daarom bieden wij een permanente bezetting van uw hotline en helpdesk aan.
Onze hotline- en helpdeskmedewerkers staan paraat om zowel informatieve als technische ondersteuning telefonisch aan uw klanten te bieden.
Ze beantwoorden IT-gerelateerde vragen, verstrekken advies over uw producten en diensten, en zorgen ervoor dat uw klanten altijd door een vriendelijke stem worden bijgestaan wanneer ze telefonisch om hulp vragen.
OPTIMALE KLANTENTEVREDENHEID
Bij INOPTEC+ beschikken we over een eigen technische hotline- en helpdeskinfrastructuur.
Onze medewerkers combineren sterke IT-kennis met professionele communicatieve vaardigheden en telefoontechnieken. Net als u streven ze naar optimale klantentevredenheid.
Gedurende kantooruren kunt u rekenen op een continue bezetting.
Neem gerust contact met ons op via het nummer 02 256 97 24 voor een gratis en vrijblijvende offerte.